「Het is een mooi authentiek hotel(hoofdgebouw+restaurant) gelegen aan het water, ruime parkeermogelijkheden rondom. Diner goed van kwaliteit evenals het ontbijt, niet te uitgebreid, maar wel kwaliteit! Kamer(3) bedden slecht en matrassen zijn aan vervanging toe, kamer stonk enorm muffig, badkamer+douche idyllisch - verouderd en slecht geventileerd. Prima uitvalbasis voor tochtjes door de omgeving en het stadje Wiltz met meerdere eetmogelijkheden. Kortom, wij hebben het naar ons zin gehad, eerder...
「Het is een mooi authentiek hotel(hoofdgebouw+restaurant) gelegen aan het water, ruime parkeermogelijkheden rondom. Diner goed van kwaliteit evenals het ontbijt, niet te uitgebreid, maar wel kwaliteit! Kamer(3) bedden slecht en matrassen zijn aan vervanging toe, kamer stonk enorm muffig, badkamer+douche idyllisch - verouderd en slecht geventileerd. Prima uitvalbasis voor tochtjes door de omgeving en het stadje Wiltz met meerdere eetmogelijkheden. Kortom, wij hebben het naar ons zin gehad, eerder...
Cornelis