「Personalen var supertrevlig och väldigt hjälpsamma!!
Hotellet i sig hade mått bra av en liten uppdatering.
Många outnyttjade rum på bottenplan, man hade kunnat göra en bar i rummet närmast receptionen, och kanske ett spelrum eller så i rummet med de gröna dukarna.
Men poolen var bra, men även där hade man kunnat uppdatera baren till något mysigare.
Läget var bra, en del trafikljus men det är det på fler ställen och inget hotellet kan göra något åt.
Och sängarna behöver mjukare madrasser men...
「Personalen var supertrevlig och väldigt hjälpsamma!!
Hotellet i sig hade mått bra av en liten uppdatering.
Många outnyttjade rum på bottenplan, man hade kunnat göra en bar i rummet närmast receptionen, och kanske ett spelrum eller så i rummet med de gröna dukarna.
Men poolen var bra, men även där hade man kunnat uppdatera baren till något mysigare.
Läget var bra, en del trafikljus men det är det på fler ställen och inget hotellet kan göra något åt.
Och sängarna behöver mjukare madrasser men...
Linus