「Kamer was schoon, personeel was vriendelijk en behulpzaam en sprak goed Engels. Onze 2 honden waren hier welkom. Fijn dat het hotel over een eigen parkeerplaats beschikt!」
「Kamer was schoon, personeel was vriendelijk en behulpzaam en sprak goed Engels. Onze 2 honden waren hier welkom. Fijn dat het hotel over een eigen parkeerplaats beschikt!」
Pauline