「Det er jo til dels min egen fejl, men åbningstider for reception til kun kl 19 eller 20, er lidt op af bakke. Endnu mere er at morgenmad først er tilgængeligt fra kl 0800 - jo jo man kan få en pose til værelset, men de fleste vil vel helst gerne selv vælge og kunne sidde i ro og mag ved et bord..
ellers et dejligt sted, men passer kun til feriegæster, ikke forretningsrejse/mellemlandingssted - og selv ved feriegæster er kl 8.00 simpelthen for sent at åbne for morgenmaden..」
「Det er jo til dels min egen fejl, men åbningstider for reception til kun kl 19 eller 20, er lidt op af bakke. Endnu mere er at morgenmad først er tilgængeligt fra kl 0800 - jo jo man kan få en pose til værelset, men de fleste vil vel helst gerne selv vælge og kunne sidde i ro og mag ved et bord..
ellers et dejligt sted, men passer kun til feriegæster, ikke forretningsrejse/mellemlandingssted - og selv ved feriegæster er kl 8.00 simpelthen for sent at åbne for morgenmaden..」
Andreas