“Otel yeni yapılmış herşey çok güzel fakat banyo da sicak su akmiyordu. Gece otele giriş yaptığımızdan problemi söyleyip çözüm bulmasını bekleyecegimz personelde yerinde değildi. ”
“Otel yeni yapılmış herşey çok güzel fakat banyo da sicak su akmiyordu. Gece otele giriş yaptığımızdan problemi söyleyip çözüm bulmasını bekleyecegimz personelde yerinde değildi. ”