Een geweldige locatie, in een mooie rustige omgeving. Echt een kasteeltje hoe een kasteeltje hoort te zijn, oud met prachtige details, zowel binnen als buiten. Maar, voor sommige kan het wel eens te vol zijn, met allerlei brocante dingetjes. Ons heeft het niet gestoord, en vonden het vooral hilarisch. Er is in ieder geval genoeg te zien ;-) Hoe dan ook een heerlijke plek, met eveneens heerlijk zwembad (zout water, wat super is) met veel authenticiteit.