“Nezih, temiz bir otel. Çalışanlar ve otel sahibi çok nazik ve yardımsever. Her konuda yardımcı oldular. Onlara çok teşekkür ediyorum. Sahile ve marinaya yürüme mesafesinde. Ulaşım çok kolay hemen cadde kenarında. Kesinlikle tavsiye ederiz. ”
“Nezih, temiz bir otel. Çalışanlar ve otel sahibi çok nazik ve yardımsever. Her konuda yardımcı oldular. Onlara çok teşekkür ediyorum. Sahile ve marinaya yürüme mesafesinde. Ulaşım çok kolay hemen cadde kenarında. Kesinlikle tavsiye ederiz. ”
Sahin