「Supervriendelijk personeel, heel goed restaurant, goed ontbijt en diner.
Mooie rustige plek, heel verzorgd.
Wij hadden eerst een kamer met zeezicht, je hebt dan geen terras maar in de tuin zijn voldoende zitjes met privacy.
Daarna hadden we een appartementje op de begane grond.
Dan heb je het slaapgedeelte boven maar de badkamer is beneden en dat gaat via een steile wenteltrap, niet handig wanneer je er ‘‘s nachts uit moet.
Volgende keer zouden wij gewoon weer de kamer met zeezicht boeken....
「Supervriendelijk personeel, heel goed restaurant, goed ontbijt en diner.
Mooie rustige plek, heel verzorgd.
Wij hadden eerst een kamer met zeezicht, je hebt dan geen terras maar in de tuin zijn voldoende zitjes met privacy.
Daarna hadden we een appartementje op de begane grond.
Dan heb je het slaapgedeelte boven maar de badkamer is beneden en dat gaat via een steile wenteltrap, niet handig wanneer je er ‘‘s nachts uit moet.
Volgende keer zouden wij gewoon weer de kamer met zeezicht boeken....
Yvonne