“Saapuminen oli helppoa, vaikka tulimme paikalle vasta respan mentyä kiinni. Olimme saaneet hyvät ohjeet sisään kirjautumiseen sähköpostilla. Henkilökunta oli mukavaa.
Aamupalalla oli rauhallista.
Hotellilta oli sopiva kävelymatka keskustaan.”
“Saapuminen oli helppoa, vaikka tulimme paikalle vasta respan mentyä kiinni. Olimme saaneet hyvät ohjeet sisään kirjautumiseen sähköpostilla. Henkilökunta oli mukavaa.
Aamupalalla oli rauhallista.
Hotellilta oli sopiva kävelymatka keskustaan.”
Anni