真實評價
8/10 不錯
Malou
2026 年 2 月 26 日
Appartement was schoon. De bedden waren prima. Beter om zelf dekbed hoezen mee te nemen, want je krijgt lakens in plaats van hoezen. Er mist een waterkoker en er is geen oven. Enkel een magnetron. De broodrooster werkt maar aan één kant. De matrassen zijn prima. De locatie is dicht bij de piste en het centrum. Auto moet je op de parkeerplaats parkeren, je hebt geen privé plek. Je ski’s en schoenen kan je niet verwarmen of opbergen in een berging.

Malou
於 2026 年 2 月住了 7 晚
















