「Bodde i ett enkelrum där ventilationen var mycket dålig vilket störde sömnen. Läget är super i centrala Växjö. Mycket trevlig personal och jättebra frukost, middag okej」
「Bodde i ett enkelrum där ventilationen var mycket dålig vilket störde sömnen. Läget är super i centrala Växjö. Mycket trevlig personal och jättebra frukost, middag okej」
Anne