「Oda iyi durumdaydı ve temizdi. Klima çalışmadığı için ve diğer odaların inleme sesini duyup uyumaya çalıştığımız için kaldı ki ses yalıtımı olması gerekti fakat yok. Birdaha gelmeyeceğim. 」
「Oda iyi durumdaydı ve temizdi. Klima çalışmadığı için ve diğer odaların inleme sesini duyup uyumaya çalıştığımız için kaldı ki ses yalıtımı olması gerekti fakat yok. Birdaha gelmeyeceğim. 」
Melike