「Tesiste 1 gece konakladık ve restoran kısımlarını kullandık. Konaklama kısmı gayet yeterliydi sessiz ve sakın bir ortamdı. Yürüyüş yolları, doğa ile iç içe bir ortam ve manzarasıyla gayet güzeldi. Restoran kısmında ise hem akşam yemeğinde hem de kahvaltıda çok memnun kaldık. Akşam yemeğinde peynirli ve kıymalı pide yemiştik, tavsiye ederiz. Ayrıca özellikle personelleri gayet nazik ve ilgiliydi. Herşey için teşekkürler..」
「Tesiste 1 gece konakladık ve restoran kısımlarını kullandık. Konaklama kısmı gayet yeterliydi sessiz ve sakın bir ortamdı. Yürüyüş yolları, doğa ile iç içe bir ortam ve manzarasıyla gayet güzeldi. Restoran kısmında ise hem akşam yemeğinde hem de kahvaltıda çok memnun kaldık. Akşam yemeğinde peynirli ve kıymalı pide yemiştik, tavsiye ederiz. Ayrıca özellikle personelleri gayet nazik ve ilgiliydi. Herşey için teşekkürler..」
Miraç