「Personalen var mycket trevliga och tillmötesgående, vi åt en fläskfilé som var väldigt över lagad och torr tyvärr. Annars var hotellet fint och spa var väldigt trevligt och fint! Vi kommer åka hit fler gånger.」
「Personalen var mycket trevliga och tillmötesgående, vi åt en fläskfilé som var väldigt över lagad och torr tyvärr. Annars var hotellet fint och spa var väldigt trevligt och fint! Vi kommer åka hit fler gånger.」
Jonatan