「Bra, bekvämt och smidigt. Frukostbuffén kändes något daterad och hade kunnat få hålla lite högre standard med mera lokala råvaror. 」
「Bra, bekvämt och smidigt. Frukostbuffén kändes något daterad och hade kunnat få hålla lite högre standard med mera lokala råvaror. 」
Stefan