「Hayatımda gittiğim en kötü oteldi. Otelde ilgilenen hiç kimse yok Allaha emanet bir otel. Odalar rutubet kokuyor tavandan duvar parçaları d ökülüyor. Sıcak su yok peçete yok çöp kovası yok çarşaflar temiz değil. Klimalar çalışmıyor. Otelin hiçbir güvenliği yok. Kesinlikle gitmeyin berbat bir otel.」
「Hayatımda gittiğim en kötü oteldi. Otelde ilgilenen hiç kimse yok Allaha emanet bir otel. Odalar rutubet kokuyor tavandan duvar parçaları dökülüyor. Sıcak su yok peçete yok çöp kovası yok çarşaflar temiz değil. Klimalar çalışmıyor. Otelin hiçbir güvenliği yok. Kesinlikle gitmeyin berbat bir otel.」
Belgin