Zeer nette, gerieflijke woning, van alle gemakken voorzien (bedden gedekt, handdoeken aanwezig, mooi zicht op de omliggende velden, …). Zeer aangename check-in (zowel dag van aankomst zelf als de periode er voor via sms). Eigenaars staan steeds paraat en antwoorden snel op (gestuurde) vragen. Er zijn wel regeltjes op te volgen, maar eigenlijk zijn het simpele huisregels die normaal zijn om een vakantiehuis in goede staat te houden, en er dus voor zorgen dat het huis dat je hebt gehuurd prima in orde is. Zeer aangename ervaring.