「Hotellet är jättefint och det serverades god hotellfrukost.
Personalen var trevlig och tillmötesgående.
Det är trevligt och mysigt på kvällen när ljuslyktor är tända lite varstans.
Vi kommer igen!」
「Hotellet är jättefint och det serverades god hotellfrukost.
Personalen var trevlig och tillmötesgående.
Det är trevligt och mysigt på kvällen när ljuslyktor är tända lite varstans.
Vi kommer igen!」
"Really convenient location, literally just above train station.
Room wise, as my room was looking right into opposite rooms, making that I must close the curtain during the stay. The room does not have overhead lights making it quite dim during daytime."