“Aiempien käyntien jälkeen hotellin käytävää on töhritty epäsiistin näk öiseksi. Käytävässä oli vähän ennen huonetta kohta, joka haisi jatkuvasti epämiellyttävä ikään kuin hien ja mikropopcornien sekoitus. Huoneen valaistuksessa voisi olla enemmän säätövaraa, nykyisellään se on joko liian kirkas, mikäli valolistat palavat tai liian himmeä pelkillä lukuvaloilla. Huone oli kohtalaisen siisti ja hintatasoon nähden kelvollinen. Sängyt ok nukkua. Hotelli on itsepalvelu, eli henkilökuntaa ei ole.……
“Aiempien käyntien jälkeen hotellin käytävää on töhritty epäsiistin näköiseksi. Käytävässä oli vähän ennen huonetta kohta, joka haisi jatkuvasti epämiellyttävä ikään kuin hien ja mikropopcornien sekoitus. Huoneen valaistuksessa voisi olla enemmän säätövaraa, nykyisellään se on joko liian kirkas, mikäli valolistat palavat tai liian himmeä pelkillä lukuvaloilla. Huone oli kohtalaisen siisti ja hintatasoon nähden kelvollinen. Sängyt ok nukkua. Hotelli on itsepalvelu, eli henkilökuntaa ei ole.……
Tiia