「Locatie is geweldig: in oude binnenstad, vlak bij de haven en bij de Strada Nuova. Het is niet heel handig dat er nauwelijks personeel aanwezig is, het werkt vooral ' remote', met whatsapp. Dit leverde voor ons wat gedoe en stress op bij het afleveren van de bagage, en ook bij het inchecken nadat we de bagage hadden afgegeven.
Verder is het een hele mooie plek, fijne grote kamer, schoon en luxe. En dat voor een nette prijs.」
「Locatie is geweldig: in oude binnenstad, vlak bij de haven en bij de Strada Nuova. Het is niet heel handig dat er nauwelijks personeel aanwezig is, het werkt vooral ' remote', met whatsapp. Dit leverde voor ons wat gedoe en stress op bij het afleveren van de bagage, en ook bij het inchecken nadat we de bagage hadden afgegeven.
Verder is het een hele mooie plek, fijne grote kamer, schoon en luxe. En dat voor een nette prijs.」
Martijn