“Fine værelser med en hyggelig terrasse udenfor til sommerhalvåret 🌞☕
Virkelig lækker morgenmad, hvor der er kræset for gode råvarer og et stort udvalg af oste 🙏”
“Fine værelser med en hyggelig terrasse udenfor til sommerhalvåret 🌞☕
Virkelig lækker morgenmad, hvor der er kræset for gode råvarer og et stort udvalg af oste 🙏”
Louise