「Huoneet siistit mutta WC tilasta puuttui perus ns wc-harja. Henkilökunnalta ystävällinen palvelu. Ruokailu uupui täysin, maanantaina ei mikään ravintola auki. Tiistaina kävimme pikku Italiassa syömässä, mutta ruoka oli arvosanalta 7+」
「Huoneet siistit mutta WC tilasta puuttui perus ns wc-harja. Henkilökunnalta ystävällinen palvelu. Ruokailu uupui täysin, maanantaina ei mikään ravintola auki. Tiistaina kävimme pikku Italiassa syömässä, mutta ruoka oli arvosanalta 7+」
Virpi