「Henkilökunta oli erittäin ystävällistä, huone siivottiin päivittäin. Sängyt olivat todella hyvät, niin kuin myös aamiainen, jonka valikoima vaihteli hieman päivittäin. Allasalue oli lapsiperheen näkökulmasta täydellinen. Loistavaa oli myös se, miten hotellin puolesta sai sekä allas/ranta」
「Henkilökunta oli erittäin ystävällistä, huone siivottiin päivittäin. Sängyt olivat todella hyvät, niin kuin myös aamiainen, jonka valikoima vaihteli hieman päivittäin. Allasalue oli lapsiperheen näkökulmasta täydellinen. Loistavaa oli myös se, miten hotellin puolesta sai sekä allas/ranta」
Paula