「Aamiainen monipuolinen, henkilökunta ystävällinen mutta olisi saanut enemmän henkilökuntaa. Lähiseudulle kaipaisin ympyrälatuja lisää. Kylpyhuoneen varustuksen pitäisi päivittää.」
「Aamiainen monipuolinen, henkilökunta ystävällinen mutta olisi saanut enemmän henkilökuntaa. Lähiseudulle kaipaisin ympyrälatuja lisää. Kylpyhuoneen varustuksen pitäisi päivittää.」
Erkki