「Rent o snyggt(nyrenoverat) allt var toppen.
Perfekt frukost!
Måste vara perfekt för en barnfamilj, med så stora rymliga rum!
Mvh.
Gunnar och John」
「Rent o snyggt(nyrenoverat) allt var toppen.
Perfekt frukost!
Måste vara perfekt för en barnfamilj, med så stora rymliga rum!
Mvh.
Gunnar och John」
Gunnar