「Fantastisk bevertning! Vi sjekket inn sent og alt var ordnet og klart for oss.
Frokosten var tipp topp!
Anbefales :)」
「Fantastisk bevertning! Vi sjekket inn sent og alt var ordnet og klart for oss.
Frokosten var tipp topp!
Anbefales :)」
Aaseline Elizabeth