「Hier is een nette en evenwichtige versie van je review:
Mooie accommodatie met vriendelijk en behulpzaam personeel dat hard werkt. Het ontbijt was eenvoudig, maar prima verzorgd.
De kamer vond ik echter wat onhandig ingericht. De badkamer bood weinig privacy en beschikte alleen over een verzonken bad, waardoor je een stap naar beneden moest maken. Daarnaast was er geen mogelijkheid om de douchekop op te hangen, wat het wassen van je haren lastig maakte.
Ook was er slechts één spiegel aanwezig...
「Hier is een nette en evenwichtige versie van je review:
Mooie accommodatie met vriendelijk en behulpzaam personeel dat hard werkt. Het ontbijt was eenvoudig, maar prima verzorgd.
De kamer vond ik echter wat onhandig ingericht. De badkamer bood weinig privacy en beschikte alleen over een verzonken bad, waardoor je een stap naar beneden moest maken. Daarnaast was er geen mogelijkheid om de douchekop op te hangen, wat het wassen van je haren lastig maakte.
Ook was er slechts één spiegel aanwezig...
Julia