「Otel yenileme döneminde; kaldığımız oda yenilenmiş ve ferahtı ancak yan taraf inşaat halindeydi. Deniz ve beach konusunda gayet iyi ve keyifliydi. Sadece restoran kısmında eksikleri var. Menüler net değil, özellikle akşam yemeğinde servis çok ağır. 」
「Otel yenileme döneminde; kaldığımız oda yenilenmiş ve ferahtı ancak yan taraf inşaat halindeydi. Deniz ve beach konusunda gayet iyi ve keyifliydi. Sadece restoran kısmında eksikleri var. Menüler net değil, özellikle akşam yemeğinde servis çok ağır. 」
「Sehr schöner Strand und super Hotel, leider etwas teuer da nur Frühstück drin ist da ist auch jeden Tag das selbe nur die Eier kann man variieren.
Mittagessen und Drinks sind relativ teuer und nur eine kleine Auswahl da es auch ein Beach Club ist.
Ansonsten kann ich das Hotel nur wärmstens empfehlen.」
「Sehr schöner Strand und super Hotel, leider etwas teuer da nur Frühstück drin ist da ist auch jeden Tag das selbe nur die Eier kann man variieren.
Mittagessen und Drinks sind relativ teuer und nur eine kleine Auswahl da es auch ein Beach Club ist.
Ansonsten kann ich das Hotel nur wärmstens empfehlen.」