“Je moet wel tegen super service kunnen :)) want je krijgt hier echt aandacht service en vriendelijkheid aangeboden.
Ontbijt is extreem goed !!! Mischien iets teveel keuze :))
Teppanyaki restaurant was top !
Housekeeping top!”
“Je moet wel tegen super service kunnen :)) want je krijgt hier echt aandacht service en vriendelijkheid aangeboden.
Ontbijt is extreem goed !!! Mischien iets teveel keuze :))
Teppanyaki restaurant was top !
Housekeeping top!”