「Fint. Lite långt från alla restauranger om man vill promenera. Frukosten OK även om utbudet av bröd skulle kunna förbättras. 」
「Fint. Lite långt från alla restauranger om man vill promenera. Frukosten OK även om utbudet av bröd skulle kunna förbättras. 」
Anders