"风景好,环境清幽, 早餐尚算丰富, 地点也很方便, 下次去桂林也会选择这间酒店"
"Suoer lovely hotel, staff were amazing, would definitely stay here again!"
"La atención me gustó! Y el lugar es muy agradable"