「Wat een prachtige plek
Hoog in de bergen ligt dit prachtige hotel.super vriendelijk personeel en smorgens lekker op het terras ontbijten.we waren op doorreis,maar zullen hier graag nog een langsrijden.」
「Wat een prachtige plek
Hoog in de bergen ligt dit prachtige hotel.super vriendelijk personeel en smorgens lekker op het terras ontbijten.we waren op doorreis,maar zullen hier graag nog een langsrijden.」
「The room was very clean and comfortable. Our dinner was delicious and the breakfast was phenomenal. It is such a peaceful place and the staff were lovely.」
「The room was very clean and comfortable. Our dinner was delicious and the breakfast was phenomenal. It is such a peaceful place and the staff were lovely.」