「Buzdolabı çalışmıyordu, gündüz kapıdaki bakım tarafini cevirmeme rağmen, herhangi bir kat görevlisi bile girmemiş, ve steril değildi, 2 yıldız vermemdeki sebepte personel Güleryüzlü idi」
「Buzdolabı çalışmıyordu, gündüz kapıdaki bakım tarafini cevirmeme rağmen, herhangi bir kat görevlisi bile girmemiş, ve steril değildi, 2 yıldız vermemdeki sebepte personel Güleryüzlü idi」
Cihan