「Hotellissa työskentelevä rouva oli oikein ystävällinen ja mukava.
Hinta-laatu suhde ei kyllä toteutunut, eikä kaupungissa ollut tuolloin edes sesonkikausi. 」
「Hotellissa työskentelevä rouva oli oikein ystävällinen ja mukava.
Hinta-laatu suhde ei kyllä toteutunut, eikä kaupungissa ollut tuolloin edes sesonkikausi. 」