「Ontvangst was wat kortaf, terwijl het niet druk was. Kamer aan de zonkant is erg warm. Ontbijt was prima, kamer schoon en ook aan de hond is gedacht. Ontbijt op het terras buiten, vanwege de hond, is met mooi weer geen probleem. Personeel mag van mij wat vriendelijker.」
「Ontvangst was wat kortaf, terwijl het niet druk was. Kamer aan de zonkant is erg warm. Ontbijt was prima, kamer schoon en ook aan de hond is gedacht. Ontbijt op het terras buiten, vanwege de hond, is met mooi weer geen probleem. Personeel mag van mij wat vriendelijker.」
S.J.