「We hebben deze accommodatie geboekt voor 3 nachten mede vanwege de goede beoordelingen. Dan ga je er waarschijnlijk wel met te hoge verwachtingen naartoe. Zo ook in ons geval.
Het hotel is niet echt slecht maar zeker geen supergoed hotel en locatie.
Ontvangst was vriendelijk, kamer schoon en ruim. Ontbijt is op zich niets op aan te merken, mits de andere gasten nog iets hebben overgelaten... 2 pakken vruchtensap voor 14 à15 personen is erg weinig. Tijdens ons verblijf stonden de andere gasten...
「We hebben deze accommodatie geboekt voor 3 nachten mede vanwege de goede beoordelingen. Dan ga je er waarschijnlijk wel met te hoge verwachtingen naartoe. Zo ook in ons geval.
Het hotel is niet echt slecht maar zeker geen supergoed hotel en locatie.
Ontvangst was vriendelijk, kamer schoon en ruim. Ontbijt is op zich niets op aan te merken, mits de andere gasten nog iets hebben overgelaten... 2 pakken vruchtensap voor 14 à15 personen is erg weinig. Tijdens ons verblijf stonden de andere gasten...
Gert