「Bad service for ever. IF U HAVE CHOICE , DONT CHOOSE IT. If you stay in this Hotel, u will never forget about this hotel, If I could make a negative feedback , 100% for the bad experience ever.」
「Bad service for ever. IF U HAVE CHOICE , DONT CHOOSE IT. If you stay in this Hotel, u will never forget about this hotel, If I could make a negative feedback , 100% for the bad experience ever.」
「Nous avons passé un week-end plutôt agréable. Hôtel très bien situé et facile d’accès. Petit point négatif c’est le parking qui ne ferme pas la nuit.」
「Nous avons passé un week-end plutôt agréable. Hôtel très bien situé et facile d’accès. Petit point négatif c’est le parking qui ne ferme pas la nuit.」