“Çalışanlar çok iyi ama oda çok berbattı. Bodrum kat çok kullanışdız, merdiven çok tehlikeli. Bi yangın mangın çıksa anahtarla kapıyı açıp kaçamazsınız eski büyük anahtar kullanıyolar. Oda küf kokuyo. Pencere yukarda ve havasız. Banyo çok karanlık. Işıklandırma yetersiz. Sabaha kadar öten yangın alarmı ve koku uyutmadı. Bi gece kalıp kaçdık resmen. Çok kötü bir tecrübeydi.”
“Çalışanlar çok iyi ama oda çok berbattı. Bodrum kat çok kullanışdız, merdiven çok tehlikeli. Bi yangın mangın çıksa anahtarla kapıyı açıp kaçamazsınız eski büyük anahtar kullanıyolar. Oda küf kokuyo. Pencere yukarda ve havasız. Banyo çok karanlık. Işıklandırma yetersiz. Sabaha kadar öten yangın alarmı ve koku uyutmadı. Bi gece kalıp kaçdık resmen. Çok kötü bir tecrübeydi.”
shabnam