「Egentlig var alt, absolutt alt, utmerket ved dette hotellet!
Helt fra jeg kom inn døren til avreise, var alt 100%, hyggelig og hjelpsomt personale, flott rom, størrelse, komfort, beliggenhet etc.
At gaten utenfor var under kortvarig utbedring, la heller ingen demper på oppholdet
」
「Egentlig var alt, absolutt alt, utmerket ved dette hotellet!
Helt fra jeg kom inn døren til avreise, var alt 100%, hyggelig og hjelpsomt personale, flott rom, størrelse, komfort, beliggenhet etc.
At gaten utenfor var under kortvarig utbedring, la heller ingen demper på oppholdet
」
Kåre