「Jättefint och trevligt bnb. Lugnt och skönt. Lätt att checka in och få kontakt.
Skön säng och ett extra plus för kuddarna som var föredömligt låga.
Frukosten var fin och vi fick en trevlig pratstund med värdparet.
Kommer gärna tillbaka.」
「Jättefint och trevligt bnb. Lugnt och skönt. Lätt att checka in och få kontakt.
Skön säng och ett extra plus för kuddarna som var föredömligt låga.
Frukosten var fin och vi fick en trevlig pratstund med värdparet.
Kommer gärna tillbaka.」
「Das Hotel ist gut gelegen an der Schnellstraße, aber trotzdem ruhig. Das Zimmer und Bad waren sauber und zweckmäßig eingerichtet. Leider lag ein komischer Geruch im Haus. Die Mitarbeiter waren freundlich und das Frühstück gut.」