「Frokosten var perfekt, godt utvalg for store og små, også for meg som ikke spiser svin syntes jeg det var hyggelig med kalkun pølser og kylling alternativer! Også masse fint for mannen min som ikke tåler laktose, datteren min koste seg med masse fersk frukt ☺️」
「Frokosten var perfekt, godt utvalg for store og små, også for meg som ikke spiser svin syntes jeg det var hyggelig med kalkun pølser og kylling alternativer! Også masse fint for mannen min som ikke tåler laktose, datteren min koste seg med masse fersk frukt ☺️」
Linea