「Fin beliggenhed ift hvad vi skulle.
Meget små værelser og smalle senge. Kunne være et plus hvis der havde været et lille køleskab og mulighed for at få en kop kaffe / en kogekedel og nescafe på værelset.
Hvis man bare skal ha en seng at sove i, er det udmærket.
Hvis de på et tidspunkt får åbnet restauranten igen, så der ville være mulighed for at få morgenmad, vil det bestemt trække stedet op.」
「Fin beliggenhed ift hvad vi skulle.
Meget små værelser og smalle senge. Kunne være et plus hvis der havde været et lille køleskab og mulighed for at få en kop kaffe / en kogekedel og nescafe på værelset.
Hvis man bare skal ha en seng at sove i, er det udmærket.
Hvis de på et tidspunkt får åbnet restauranten igen, så der ville være mulighed for at få morgenmad, vil det bestemt trække stedet op.」
Lene