「Jeg giver det 4 stjerner fordi det var billigt og i ok stand og ok morgen mad
Men det er ikke et 4 stjernet hotel det er et alm standart 2 stjerner, i en langt bedre udgave 」
「Jeg giver det 4 stjerner fordi det var billigt og i ok stand og ok morgen mad
Men det er ikke et 4 stjernet hotel det er et alm standart 2 stjerner, i en langt bedre udgave 」
Ditte maria