「När man bokar rum får man känslan av att man ska få bo på en herrgård. Istället hamnar man i en länga vid sidan av. Är det som nu kallt och regnigt är det inte så trevligt att gå till frukosten som finns innanför entrén i herrgården. Här blir det inte fler nätter för mig!」
「När man bokar rum får man känslan av att man ska få bo på en herrgård. Istället hamnar man i en länga vid sidan av. Är det som nu kallt och regnigt är det inte så trevligt att gå till frukosten som finns innanför entrén i herrgården. Här blir det inte fler nätter för mig!」
「Väldigt trevligt ”hotell”, man hyr ett sovrum i en villa. Vårat sovrum hade ingen egen toalett tyvärr. Bra läge med gångavstånd till både stan och arenan. Kan tänka mig att bo här igen nästa gång jag besöker Lidköping.」
「Väldigt trevligt ”hotell”, man hyr ett sovrum i en villa. Vårat sovrum hade ingen egen toalett tyvärr. Bra läge med gångavstånd till både stan och arenan. Kan tänka mig att bo här igen nästa gång jag besöker Lidköping.」