「Ligt in een klein charmant dorpje, heerlijk rustig. Ik bleef maar 1 nacht, op doorreis. Wel bij inchecken allerlei gegevens invullen met pen, voelde beetje terug ik de tijd, maar geen probleem verder. Kamer was echt prima, lekker ontbijtje voor de deur.」
「Ligt in een klein charmant dorpje, heerlijk rustig. Ik bleef maar 1 nacht, op doorreis. Wel bij inchecken allerlei gegevens invullen met pen, voelde beetje terug ik de tijd, maar geen probleem verder. Kamer was echt prima, lekker ontbijtje voor de deur.」
Merijn