「Seyahatimizden inanılmaz memnun kaldık, otelin ilk müşterilerinden olduğumuz için bizim talebimiz olmadan odamız standart odadan daireye yükseltildi, zaten tüm eşyalar yeni ve tertemiz. Konumu oldukça güzel, çevresi sessiz ve güvenilir. Otel sahibi de oldukça yardımsever ve güleryüzlü. Bir daha eskişehire gelirsek mutlaka tercih ederiz」
「Seyahatimizden inanılmaz memnun kaldık, otelin ilk müşterilerinden olduğumuz için bizim talebimiz olmadan odamız standart odadan daireye yükseltildi, zaten tüm eşyalar yeni ve tertemiz. Konumu oldukça güzel, çevresi sessiz ve güvenilir. Otel sahibi de oldukça yardımsever ve güleryüzlü. Bir daha eskişehire gelirsek mutlaka tercih ederiz」
Haile