「Gayet iyi kucucuk otel odasindansa burasi oldukca rahatti. Personel oldkca guler yuzlu ve tenizligi iyi denebilir. Klima olmamasi, bazi esyalarin onarima ihtiyaci olmasi eksileri denebilir」
「Gayet iyi kucucuk otel odasindansa burasi oldukca rahatti. Personel oldkca guler yuzlu ve tenizligi iyi denebilir. Klima olmamasi, bazi esyalarin onarima ihtiyaci olmasi eksileri denebilir」
hasan enes