「Gammeldags hotell. Funkade bra att checka in utan reception. Toalettens sophink var inte tömd sedan förra gästen, ofräscht. Stort och bekvämt rum. Dyr parkering. Frukosten var ok, ingen varm mat dock lite trångt med utrymme för alla gäster.」
「Gammeldags hotell. Funkade bra att checka in utan reception. Toalettens sophink var inte tömd sedan förra gästen, ofräscht. Stort och bekvämt rum. Dyr parkering. Frukosten var ok, ingen varm mat dock lite trångt med utrymme för alla gäster.」
Marie