「Oda çok geniş, temiz, tatlı bir havası vardı. Yatak otel deneyimlerime göre yattığım en rahat yataktı. Çalışanlar güler yüzlü, samimi. Kahvaltı çok ideal hatta epey iyiydi hiçbir eksik yoktu. Bahçesi çok güzel, yağmur yağdığı için pek dışarıda oturamadım ama bahar ve yaz zamanı çok keyifli olur bahçesi. Sakin, huzurlu, güvenilir bir yerdi. Tekrar gelirim!
Dip not: Çok küçük bir detay ama konfor sağlar: tuvalet kapısı buzlu cam olmasa çok daha iyi olur misafirler için. Eğer yenilemeye karar...
「Oda çok geniş, temiz, tatlı bir havası vardı. Yatak otel deneyimlerime göre yattığım en rahat yataktı. Çalışanlar güler yüzlü, samimi. Kahvaltı çok ideal hatta epey iyiydi hiçbir eksik yoktu. Bahçesi çok güzel, yağmur yağdığı için pek dışarıda oturamadım ama bahar ve yaz zamanı çok keyifli olur bahçesi. Sakin, huzurlu, güvenilir bir yerdi. Tekrar gelirim!
Dip not: Çok küçük bir detay ama konfor sağlar: tuvalet kapısı buzlu cam olmasa çok daha iyi olur misafirler için. Eğer yenilemeye karar...
Kübra