「Der var en rigtig hyggelig atmosfære. Skønt venlig personale. Dog savnes der dansk sprog talende personale.
Der er ingen spa. Og magage er kun i højtiderne. Der manglede knager til håndklæder. Samt der savnes nat belysning ved senge.
Det var et super hyggeligt ophold og gode omgivelser og god forplejning. Kan anbefales.」
「Der var en rigtig hyggelig atmosfære. Skønt venlig personale. Dog savnes der dansk sprog talende personale.
Der er ingen spa. Og magage er kun i højtiderne. Der manglede knager til håndklæder. Samt der savnes nat belysning ved senge.
Det var et super hyggeligt ophold og gode omgivelser og god forplejning. Kan anbefales.」
Lane